Чому шоколадні фігурки порожні всередині?

Для багатьох із нас серйозним розчаруванням у дитинстві стали пустотілі шоколадні фігурки. У солідному за розмірами зайці або Дідусеві Морозі виявлялося набагато менше шоколаду, ніж очікувалося.
А ви замислювалися над тим, чому ці фігурки в усьому світі роблять порожніми? Ні, не з метою обдурити малюків та їхніх батьків. Навпаки, це зроблено на користь споживачів.
Історія шоколадних фігурок
Традиція дарувати шоколадні фігурки на Різдво та Великдень зародилася у Німеччині ще на початку XIX століття. Німецькі мігранти привезли її до Америки, де вона швидко прижилася. Але тоді кролики, Санта-Клауси та інші святкові персонажі не були порожніми.

Перші пустотілі шоколадні вироби з’явилися в США у 1939 році і по-справжньому набули популярності вже в післявоєнні роки. Однією з найстаріших компаній, що виробляють такі фігурки, вважається «R.M. Palmer» зі Сполучених Штатів (Редінг, штат Пенсільванія).
Їхня продукція давно стала символом свят для багатьох сімей. Логічно припустити, що її керівники знають відповіді на всі питання щодо своєї смачної продукції.
Чому фігурки роблять порожніми?
1. Безпека для зубів
Марк Шлотт, віце-президент з виробництва компанії «R.M. Palmer», з радістю розкрив журналістам газети «New York Times» таємницю пустотілих солодощів. Насамперед, порожніми шоколадні фігурки роблять заради нашого ж блага, а точніше з міркувань безпеки.
Ось що говорить з цього приводу Шлотт: «Якби у вас був кролик великого розміру і з цілісного шоколаду, він був би схожий на цеглу; ви б зламали об нього зуби».
Фігурка з цільного шоколаду справді була б надто твердою і незручною для їжі. Порожнеча всередині робить її легшою та безпечнішою.
2. Економічність та сприйняття цінності
Крім вищесказаного, порожнисті всередині фігурки вигідніші. Ні, не для виробника, адже їхня ціна прив’язана більше до ваги, ніж до габаритів. Ви можете придбати за ті ж гроші більше виробів.

Погодьтеся, п’ять порожніх зайців або Дідів Морозів більше вражають, ніж один масивний того ж розміру.
«Порожній шоколад має більшу цінність для сприйняття. Він створює набагато більший шоколадний слід в душі дитини, ніж суцільний», – говорить Марк Шлотт.
Погодьтеся, кілька великих фігурок набагато ефектніше одного масивного шматка шоколаду. Крім того, ціна шоколадних виробів розраховується за вагою, а не за розміром.
Це означає, що покупці отримують значно більше візуального задоволення за ті ж самі гроші.
Турбота про радість та зручність
Порожнисті шоколадні фігурки – це не обман, а спосіб подарувати більше радості. Легкий, тендітний шоколад приємно їсти, а його вражаючі розміри створюють відчуття свята.
Так що, коли наступного разу купуватимете шоколадні фігурки, залиште дитячі образи в минулому і думайте про хороше. Вас не обділили шоколадним чаклунством, а навпаки, подбали, щоб солодощі принесли якнайбільше радості і їх було легко і приємно їсти.